Věříme, že naše produkty budou splňovat tvá očekávání. Pokud by však došlo k jakémukoli problému s tvým nákupem, máme pro tebe jednoduchý reklamační proces.

Reklamační podmínky

Věříme, že naše produkty budou splňovat tvá očekávání. Pokud by však došlo k jakémukoli problému s tvým nákupem, máme pro tebe jednoduchý reklamační proces.

1. Vrácení zboží

Pokud ti zakoupené zboží nevyhovuje, můžeš ho vrátit do 14 dnů od jeho obdržení, pokud není poškozené a je v původním stavu. Zboží musí být v nepoškozeném stavu a nepoužité. Po uplynutí této lhůty už není možné zboží vrátit.

Personalizované produkty:
Pokud jsi objednal(a) produkt, který byl upraven na míru podle tvých požadavků (např. s osobním textem, jménem nebo specifickým designem), vrácení tohoto zboží není možné. Personalizované produkty jsou vyrobené speciálně pro tebe a nejsou určeny k dalšímu prodeji.
Co když se stane něco s kvalitou? Pokud se na personalizovaném produktu objeví vada, která ovlivňuje jeho funkčnost nebo kvalitu, můžeš tento produkt reklamovat. Takovou reklamaci vyřídíme rychle a rádi ti produkt vyměníme nebo opravíme.

2. Reklamace

Pokud ti zboží dorazí poškozené nebo s vadami, které vznikly při výrobě, máš právo na reklamaci. Reklamaci musíš uplatnit do 14 dnů od obdržení zboží.

Jak na to?

  • Napiš nám na náš e-mail info@majule.cz nebo nás kontaktuj prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.
  • Připoj fotku poškozeného nebo vadného produktu a stručný popis problému.
  • Na základě tvé reklamace ti nabídneme řešení: výměnu, opravu nebo vrácení peněz, pokud to bude nezbytné.

3. Jak dlouho reklamace trvá?

Reklamace bude vyřízena co nejdříve, obvykle do 14 dnů od obdržení reklamace. O stavu reklamace tě budeme průběžně informovat.

4. Kontaktní informace

Pokud máš jakékoli dotazy ohledně reklamace nebo vrácení zboží, neváhej nás kontaktovat na info@majule.cz nebo 777282205. Jsme tu pro tebe! 😊

Celé znění reklamačních podmínek včetně reklamačního formuláře nalezneš v příloze tohoto textu ke stažení v PDF.