Rádce pro snadný nákup u nás.

Potřebujete poradit s nákupem u nas? Níže najdete nejčastější otázky zákazníků včetně odpovědí, případně se na nás neváhejte obrátit s konkrétním dotazem pokud jste i tak nenalezli.


Orientace na e-shopu

Jak najdu to správné zboží?

Primárně dělíme produkty do 4 kategorií, originální dárky, dekorace, klíčenky a šperky V těchto kategoriích najdete další podkategorie, které Vám usnadní orientaci. Nebo můžete zkusit vyhledávat daný produkt přes lupu v pravém horním rohu. Pokud i tak jste nenalezli Vámi hledaný produkt, napište nám, rádi vám pomůžeme. 

Kdo mi poradí s výběrem?

Od toho jsme tu v první řadě my, takže se nás neváhejte ptát. Využít můžete předně telefon či sociální sítě a WhatsApp, dále pak e-mail nebo kontaktní formulář zde na stránkách. Primárně s Vámi komunikuje Mája, ale občas se potkáte i s Erikem. 

Jak přidám zboží do košíku?

Je potřeba nejprve v detailu u daného produktu vybrat požadované vlastnosti a poté již požadovaný počet kusů tlačítkem Přidat do košíku snadno vložíte.

Jaké způsoby platby nabízíte?

Poskytujeme širokou škálu standardních platebních možností, jejichž nabídka se může lišit dle zvoleného dopravce a země doručení. Proto  je nejlépší si ji ověřit v sekci Doprava & platba.

Do jakých zemí zasíláte?

Náš eshop slouží primárně pro Českou a Slovenskou republiku. Přesto můžete nakoupit do vybraných zemí EU, jejich kompletní seznam najdete na stránce Doprava & platba. Země mimo EU (Velká Británie, Švýcarsko, Norsko aj.) bohužel nepokrýváme.

Jak dokončím objednávku?

V košíku vyberete Pokračovat na dopravu, zvolíte zemi doručení, způsob dopravy a platby, opět kliknete na Pokračovat na dodací údaje. Dále zadáte osobní údaje a fakturační adresu, volitelně se můžete i rovnou zaregistrovat, abyste již nemuseli při dalším nákupu znovu vyplnovat údaje. Nakonec vše zkontrolujete a potvrdíte tlačítkem Odeslat objednávku.

Nepodařilo se mi realizovat platbu…

Pokud jste potvrdili objednávku, měl by vám dojít e-mail, ve kterém naleznete ještě 30 minut platný kód na zaplacení, kdyby se Vám to nepodařilo napoprvé. Pokud byste tuto lhůtu nestihli, součástí e-mailu jsou i instrukce, jak zaplatit platebním převodem.

V jakém stavu je má objednávka?

O všech změnách od potvrzení objednávky a platby přes odeslání zásilky až po její doručení jste informováni automatickými e-maily na uvedenou adresu. Pokud vám nic nepřišlo, zkuste zkontrolovat složku Spam, případně se ozvěte na náš email nebo telefonní číslo a my pro vás stav objednávky rádi prověříme.


Dostupnost zboží a jeho dodání

Jsou všechny položky skladem?

Na našem e-shopu jsou dva druhy dostupnosti. Vše co není upravováno na míru jakýmkoliv způsobem je v kategorii skladem a připravené k odeslání.

Druhý způsob je na objednání. Tyto položky na našem eshopu jsou vystavené tímto způsobem, jelikož se zde vždy jedna o produkt na míru, kdy s Vámi zkonzultujeme Vaší přesnou představu, vytvoříme návrh a podle něj teprve vyrobíme produkt. 

V ojedinělých případech se může stát, například technickou chybou stavu skladu, že objednáte něco, co se reálně na skladu již nevyskytuje. V takovém případě vás obratem kontaktujeme a zkusíme společně najít nejvhodnější možnou náhradu.

Garantujete dodání do druhého dne?

Po předchozí domluvě, jsme u části zboží schopni tuto lhůtu dodržet. U zbytku, či úpravě na míru, v 90% bohužel ne. Dáváme si záležet na tom, abychom lhůtu odeslání a následného doručení dodržovali i v období největší sezóny.

Přesto jsme pouze lidé a ve výjimečných případech či při technických komplikacích se může stát, že vám zboží dorazí později. Pro klidný průběh proto doporučujeme realizovat objednávku s dostatečným časovým předstihem. Standartní doba odeslani je 3-10 pracovních dní

Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, tuto variantu doporučujeme všem z blízkého okolí. Po objednávce pro vás zásilku nachystáme a spojíme se s Vámi ohledně předání. 

Kde máte výdejní místa?

V tuto chvíli nabízíme osobní odběr v Klášterci nad Ohří, Kadani a Chomutově. Vždy po předchozí domluvě s Vámi na domluveném místě v domluvený čas. 


Reklamace a vrácení zboží

Můžu zakoupené zboží vrátit?

Ano, ale i zde máme dvojí podmínky. Vše co není upravované Vám na míru a nevyhovuje Vám můžete do 3 týdnů od převzetí v původním stavu poslat zpět, ať se jedná o celou zásilku či v případě nákupu vícero položek o její část. My vám následně vystavíme dobropis a odpovídající sumu pošleme zpět na účet. V případě personalisovaných produktů není možné zakoupené zboží vrátit. 

Jak vrátit zboží, které nechci?

Kompletní instrukce najdete na stránce Vrácení zboží.

Co stojí vrácení zboží?

To záleží na způsobu dopravy, který si vyberete. Když využijete standardní variantu vrácení Zásilkovnou, tak vás to vyjde na 79 Kč (podání v ČR), můžete si vybrat i jiného dopravce nebo k nám zanést balíček osobně, máte-li zrovna cestu kolem. 

V případě, že vaše objednávka překročila hranici pro „dopravu zdarma“, ale po vrácení části zboží klesne finální hodnota objednávky pod 1 500 Kč, bude cena dopravy navíc započítána při dobropisu vráceného zboží.

Lze zboží vyměnit?

Výměnu formou barva za barvu, nebo produktu za jiné odpovídající hodnoty nám bohužel systém neumožňuje. Pokud chcete zboží do 21 dnů vyměnit, standardní cestou vraťte původní zásilku a objednejte skrze e-shop novou.

Můžu vadné zboží reklamovat?

V záruční době máte samozřejmě nárok na oprávněnou reklamaci. Doporučujeme zboží pečlivě zkontrolovat při jeho převzetí a před prvním používáním abyste předešli případným nespokojenostem později. Vždy vše reklamujte ihned po odhalení závady, neboť by jejich další užívání mohlo vést k prohloubení problému.

Jak zboží reklamovat?

Kompletní instrukce najdete na stránce Reklamace.

Reklamované zboží nám pokud možno posílejte řádně vyčištěné a bez dalších nečistot. Stejně tak prosíme o trpělivost, oprava vady může zabrat potřebný čas k jejímu kompletnímu odstranění.

Vydrží vše funkční po celou dobu záruční lhůty?

Životnost produktů se odvíjí od způsobu a intenzity používání. Přestože je většina nabízených vyrobena z kvalitních materiálů, při vysoké zátěži, nesprávném používání či nedostatečné péči se mohou opotřebit rychleji.


Slevy a další výhody

Co mám dělat, když mi nefunguje slevový kód?

Máte slevový kód a nezapočítává Vám po zadání slevu? Doporučujeme následující kroky:

Zkontrolujte, zdali máte kód napsaný správně.

Ověřte, zdali vybrané výrobky nejsou ve slevě samy o sobě, na již zlevněné zboží se většinou akce nevztahuje.

Pokud Vám vyskakuje hláška o vypršení platnosti, ujistěte se, zdali jste nezmeškali lhůtu pro uplatnění kódu. Obdobně nejde zadávat jednorázový kód opakovaně ani více slevových kódů najednou.

Pokud si jste jistí, že máte vše výše popsané správně a přesto kód nefunguje, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince, případně uveďte do poznámky u objednávky svůj problém s nefungujícím kódem a my se pokusíme technickou chybu opravit či vám slevu, na kterou máte nárok, připíšeme ručně.

Kde získám bonusové slevové kódy?

Nezávisle na věrnosti je možné nárazově získat slevové kódy odebíráním našeho newsletteru, sledováním našich sociálních sítí, popřípadě u externích partnerů, se kterými spolupracujeme.

Kde můžu uvést slevové kódy?

Bonusové slevové kupóny zadáváte do příslušného políčka v nákupním košíku. 

Slevy se týkají nákupů skrze e-shop. 

Nabízíte také dárkové poukazy?

Ano, vouchery naleznete v samostatné kategorii v rámci Doplňků a můžou posloužit jako skvělý dárek pro vaše blízké.


Partneři a spolupráce

Jsme výrobce/dovozce, můžete prodávat i naši značku?

Bohužel, v momentální chvílí prodáváme a propagujeme jen námi vytvořené a vyrobené produkty. 

Věnuji se affiliate marketingu, můžu se u vás zapojit?

Ano, detailnější informace ohledně možnosti získání provize z propagace naší značky Vám rádi sdělíme přes email či sociální sítě. 

Jsem influencer, dáte mi slevu/výrobky zdarma?

Určitě se nám ozvěte, klidně na sociálních sítích. Když nám bude vzájemná spolupráce dávat smysl, rádi se domluvíme na konkrétní variantě. Samožřejmě tak, aby všem přinášela užitek.

Jak Vám mohu pomoci?

Děkujeme za ochotu, potěší nás celá řada drobností: Už jen samotné pozitivní zmínky přátelům; srdečné recenze; sledování, označování a sdílení na sociálních sítích; ovšem nejvíce nás těší, když se k nám rádi a pravidelně vracíte pro výrobky nejen pro sebe, ale celou vaši rodinu.

Děkujeme!